Powered by Smartsupp
Wybierz ustawienia regionalne:

Kategorie

Strony informacyjne

Reklamacje i zwroty

I    Warunki przyjmowania zwrotów

II    Reklamacja klimatyzatorów - procedura postępowania

III    Reklamacja sprężarek i agregatów - procedura postępowania

IV    Formularze reklamacyjne do wypełnienia

 

ZWROTY TOWARU

OGÓLNE WARUNKI PRZYJMOWANIA ZWROTÓW

Zwrot zakupionego towaru jest możliwy tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie i za zgodą Sprzedawcy, maksymalnie w ciągu 14 dni od daty dostawy. Zwrot może nastąpić tylko w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.

Nie przyjmujemy zwrotów:

  • towarów używanych, montowanych, noszących ślady użytkowania, niekompletnych
  • towarów z uszkodzonym opakowaniem fabrycznym
  • towarów sprowadzanych na zamówienie klienta

PROCEDURA ZWROTU

  • zgłoszenia przyjmujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, a w przypadku niezgodności z dokumentem wydania – w ciągu 3 dni
  • w celu dokonania zgłoszenia klient ma obowiązek wypełnić Formularz Zwrotu i przesłać go na adres prymus@prymusb2b.pl, tytuł wiadomości: Zwrot do Zamówienia/Faktury nr...…
  • dokonanie zwrotu nie jest możliwe bez wcześniejszego zgłoszenia, potwierdzonego nadaniem numeru zgłoszenia ZK w naszym systemie
  • po akceptacji wniosku (nie wcześniej!) towar należy dostarczyć do firmy PRYMUS w uzgodniony sposób
  • do przesyłki należy włożyć wypełniony formularz zwrotu 
  • przesyłka na czas transportu powinna być odpowiednio zapakowana oraz zabezpieczona - za uszkodzenia powstałe w transporcie, w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki, odpowiada Klient - dotyczy to również przypadku, gdy przesyłkę odbiera kierowca PRYMUSA
  • na paczce w widocznym miejscu (uwaga: nie bezpośrednio na oryginalnym opakowaniu!), należy bezwzględnie umieścić nadany numer zgłoszenia ZK - przesyłki nieopisane nie będą przyjmowane
  • przesyłki niekompletne mogą zostać zwrócone do nadawcy na jego koszt 
  • korekta zostanie wystawiona dopiero po potwierdzeniu przyjęcia zwrotu przez magazyn


Zwroty należy odsyłać na adres:
Magazyn PHU PRYMUS
ul. Kościuszki 27b
85-079 Bydgoszcz

→ do góry


REKLAMACJE

W przypadku Przedsiębiorców, wypełnienie formularza reklamacyjnego jest warunkiem koniecznym skutecznego złożenia reklamacji.

Formularz reklamacyjny do wypełnienia: 

Formularz prosimy wysłać na adres e-mail: reklamacje(at)prymusb2b.pl.

Reklamację można także złożyć:

osobiście lub pisemnie na adres: PHU PRYMUS Zyugmunt Grygorczuk, ul. Kościuszki 27B, 85-079 Bydgoszcz;

telefonicznie – tel. (52) 321 23 83;

Zgłoszenie reklamacyjne zostanie przez nas rozpatrzone w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

→ do góry
 

Reklamacja klimatyzatorów - procedura postępowania

W przypadku wystąpienia roszczeń gwarancyjnych Użytkownik urządzenia kontaktuje się z Instalatorem. Następnie Instalator wypełnia Formularz Reklamacyjny i wraz z kompletem dokumentów:

- kopia faktury zakupowej (instalator)
- kopia faktury sprzedaży (użytkownik)
- kopia karty gwarancyjnej (z podpisem klienta), wystawionej przez instalatora z odpowiednimi uprawnieniami

przesyła go na adres: reklamacje(at)prymusb2b.pl.

W odpowiedniej rubryce protokołu reklamacyjnego należy wskazać część, która spowodowała usterkę klimatyzatora – za właściwy dobór części do naprawy odpowiada Instalator (uwaga: w przypadku błędnego wytypowania części na wymianę, ich zwrot nie będzie możliwy).

Po uzyskaniu informacji na temat części wymagającej wymiany, PRYMUS rejestruje zgłoszenie reklamacyjne w systemie producenta sprzętu i zamawia wskazaną część na koszt Instalatora - rozliczenie naprawy może nastąpić dopiero po skompletowaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz po potwierdzeniu zgodności zapisów w Karcie Gwarancyjnej ze stanem faktycznym.

W przypadku uznania zasadności reklamacji przez serwis producenta, PRYMUS niezwłocznie wystawi Instalatorowi korektę faktury na część użytą w naprawie. W przypadku odrzucenia roszczenia reklamacyjnego przez serwis producenta, PRYMUS nie ponosi dalszej odpowiedzialności za sprzęt zgłoszony do reklamacji w ramach gwarancji producenta.

Instalator zobowiązany jest do zwrotu wszystkich części zamiennych wymienionych podczas naprawy gwarancyjnej.

→ do góry
 

Reklamacja sprężarek i agregatów - procedura postępowania

PODSTAWOWE WARUNKI PRZYJĘCIA REKLAMACJI DO ROZPATRZENIA:

  • gwarancja na sprężarki udzielana jest wyłącznie klientom posiadającym uprawnienia F-gazowe

  • na sprężarki obowiązuje 12 miesięcy gwarancji od dnia wystawienia faktury sprzedaży

  • wszystkie urządzenia muszą być zainstalowane zgodnie z zasadami budowy instalacji chłodniczych oraz wymogami określonymi przez producenta zawartymi w kartach katalogowych oraz dokumentacji techniczno- rozruchowej

  • w przypadku zgłaszania reklamacji, reklamujący ma obowiązek wypełnić Formularz Reklamacyjny i przesłać go na adres: reklamacje(at)prymusb2b.pl

  • po akceptacji wniosku (nie wcześniej!) uszkodzoną sprężarkę należy dostarczyć w uzgodniony sposób do firmy PRYMUS, wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym – uwaga: przesyłki niekompletne mogą zostać zwrócone do nadawcy na jego koszt

  • na przesyłce należy bezwzględnie umieścić w widocznym miejscu nadany numer zgłoszenia ZK – przesyłki nieopisane nie będą przyjmowane

  • przesyłkę należy zawsze odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu – za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada Klient

​GWARANCJA NIE OBEJMUJE:

  • zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia na skutek działania siły wyższej,

  • samodzielnych przeróbek, przebudowy i demontażu urządzenia bądź zamontowania jakiegokolwiek wyposażenia dodatkowego,

  • uszkodzenia urządzenia wynikającego z niewłaściwego doboru danych technicznych,

  • roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, jeżeli są zgodne z zamówieniem klienta,

  • urządzeń nieposiadających czytelnych numerów seryjnych nadanych przez producenta,

  • utrata lub zniszczenie karty gwarancyjnej, brak dokumentów zakupu lub naklejki gwarancyjnej na urządzeniu powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych

UWAGA:

  • czas rozpatrywania reklamacji nie jest ściśle określony i zależy od wielu czynników, np. gdy ekspertyza urządzenia wymaga przeprowadzenia dodatkowych badań, pomiarów, itd. włącznie z koniecznością wysyłki towaru do producenta i oczekiwania na wynik ekspertyzy, czas rozpatrzenia reklamacji może być dłuższy niż 4 tygodnie

  • koszty demontażu, transportu oraz powtórnego montażu pokrywa Nabywca - gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w czasie wykonywania wymienionych czynności

  • w przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych klient ponosi koszty związane z czynnościami podjętymi w celu rozpatrzenia reklamacji

  • reklamowane urządzenie po oględzinach eksperta nie nadaje się do ponownego złożenia i pracy i jest złomowane

→ do góry

Proszę czekać, trwa ładowanie....