VIII ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
DEFINICJE
Klient - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę, która chce zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą
Właścicielem sklepu internetowego jest firma:
PHU PRYMUS Grygorczuk Zygmunt
85-079 Bydgoszcz, ul. Kościuszki 27B,
NIP: 554-015-82-91, REGON: 090220013
Numer rachunku bankowego - konto PLN
PKO BP: 90 1020 1462 0000 7602 0368 4339
Konto dla wpłat walutowych EURO
Bank spółdzielczy w Bydgoszczy: 97 8142 0007 0036 9181 2000 0102
SWIFT: POLUPLPR
Platforma handlowa PRYMUS B2B świadczy usługi w zakresie informowania o produktach dostępnych w naszej ofercie oraz ich sprzedaży za pośrednictwem strony www.prymus24.pl
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, a także niektóre obrazy i opisy produktów zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.
W celu skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym niezbędne jest posiadanie:dostępu do Internetu i poczty e-mail
przeglądarki internetowej z obsługą Java Script, nie starszej niż: Internet Explorer 8, Firefox 20, Chrome 30, Opera 16
Zalecamy korzystanie z przeglądarki Mozilla Firefox.
Zamówienia można składać również:
- osobiście: Bydgoszcz, ul. Kościuszki 27B blok C (II piętro)
[uwaga: brama wjazdowa dla zmotoryzowanych znajduje się od ul. Pomorskiej 86a]
- tel: (52) 321-23-83 (pon.-pt. w godz. 08-16)
- fax: (52) 366-21-11
- poczta e-mail: bok@prymus24.pl
Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Zawartość platformy Prymus B2B nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny i opisy produktów są jedynie informacją handlową. Zatem złożone przez Klienta zamówienie nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy, lecz ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego (status zamówienia: „przyjęte do realizacji”).
Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT, które to stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży.
Ceny widoczne przy produktach są cenami brutto (zawierają podatek VAT), są wyrażone w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki. Cena towaru jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
PHU PRYMUS dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Wygląd rzeczywisty oferowanych produktów może odbiegać w niewielkim stopniu od zamieszczonych fotografii.
PRYMUS dokłada wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego pokrywały się z naszymi bieżącymi stanami magazynowymi. Jeżeli okaże się, że zamówionego produktu nie ma w magazynie, sklep uzgadnia z Zamawiającym nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający nie akceptuje nowego terminu realizacji, sklep dokonuje zwrotu poniesionych kosztów.
PRYMUS zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści Regulaminu. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany postanowieniami w nim zawartymi z chwili dokonywania zamówienia w sklepie internetowym. Zarejestrowany Klient będzie informowany w terminie 30 dni o zmianach regulaminu i będzie miał prawo wypowiedzenia umowy. Informacja od Klienta o braku akceptacji regulaminu w tym czasie będzie jednoznaczna z wypowiedzeniem umowy.
Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem.
Zamówienia w sklepie internetowym prymus24.pl można składać przez 24h na dobę we wszystkie dni w roku, jednak początek przetwarzania zamówienia złożonego po godzinach pracy biura oraz w dni wolne od pracy, nastąpi dopiero w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia.
Proces przetwarzania zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przez Klienta otrzymanego e-maila, zawierającego specyfikację swojego zamówienia – w przypadku braku potwierdzenia w ciągu 7 dni zamówienie jest anulowane.
Warunkiem realizacji zamówienia, złożonego w sklepie internetowym jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień.
PHU PRYMUS zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku błędnego lub częściowego wypełnienia formularza zamówienia oraz w przypadku, gdy w ciągu 7 dni nie zostanie zaksięgowany przelew w należytej wysokości.
Przedsiębiorca, który zamierza dokonywać zakupów w sklepie PRYMUS do dalszej odprzedaży, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, może ubiegać się o status Klienta Hurtowego. W tym celu należy zarejestrować się w serwisie klikając na link „Zakupy Hurtowe”, a następnie wypełnić „Formularz Rejestracji Hurtownika”. Po rozpatrzeniu zgłoszenia zostanie do Państwa przesłany e-mail informujący o przyznanym statusie. Status Klienta Hurtowego upoważnia do zakupów w cenach hurtowych.
Zastrzegamy sobie prawo do nie przyznania statusu Klienta Hurtowego bez podania przyczyny.
Klient Hurtowy, który nie dokona żadnych zamówień w ciągu ostatnich trzech miesięcy od założenia konta lub od ostatniego zrealizowanego zamówienia, automatycznie traci dostęp do panelu hurtowego. Przywrócenie konta internetowego, a tym samym dostępu do cen hurtowych poprzez platformę internetową, jest możliwe po dokonaniu trzech zamówień w naszej firmie (telefonicznie lub poprzez e-mail).
Zarejestrowany Klient, który rozlicza się na podstawie faktur terminowych, może składać zamówienia o łącznej wartości nie przekraczającej przyznanego limitu kredytowego. W przypadku przekroczenia limitu, wartość zamówienia ponad limit należy opłacić gotówką.
PRYMUS zastrzega sobie prawo odmowy realizacji dalszych zamówień, o ile Klient Hurtowy nie ureguluje swoich wymagalnych zobowiązań, wynikających z wystawionych uprzednio faktur terminowych.
Zapłata za zamówiony towar może odbyć się w następujący sposób:
• przelew na nasze konto bankowe (jako tytuł przelewu prosimy wpisać tylko numer zamówienia!)
Numer rachunku bankowego:
- konto PLN: PKO BP 90 1020 1462 0000 7602 0368 4339
- konto dla wpłat walutowych EURO: Bank spółdzielczy w Bydgoszczy 97 8142 0007 0036 9181 2000 0102 (SWIFT: POLUPLPR)
• płatność przy odbiorze paczki od przewoźnika lub zapłata gotówką w siedzibie firmy PRYMUS
• odroczony termin płatności (tylko dla zarejestrowanych odbiorców hurtowych, na podstawie faktury VAT, po wcześniejszym uzgodnieniu).
Towar wyszczególniony na fakturze terminowej pozostaje własnością firmy PRYMUS do chwili zapłaty przez Kupującego pełnej wartości tej faktury!
Dostawa może być zrealizowana za pośrednictwem zewnętrznej firmy przewozowej, a w uzgodnionych przypadkach również bezpośrednio przez naszego kierowcę. Koszty dostawy zamówionych towarów w wysokości podanej w formularzach zamówienia ponosi Klient.
Zamówiony towar można także odebrać osobiście w siedzibie firmy PRYMUS, po uprzednim zgłoszeniu takiego zamiaru i umówieniu terminu odbioru.
Finalny koszt przesyłki zależy od wybranej opcji dostawy, metody płatności oraz od wagi zamówionych produktów.
UWAGA:
W przypadku zamówienia produktów o niestandardowych wymiarach, lub takich, których dostawa wymaga zachowania szczególnych środków ostrożności, albo niezbędne okaże się nadanie większej ilości paczek, bądź wysłanie towaru na palecie, koszt dostawy może okazać się wyższy niż podany w formularzu zamówienia. W takim wypadku Klient zostanie poinformowany elektronicznie o zmianie wartości zamówienia. Sklep przystąpi do realizacji zamówienia dopiero po zaakceptowaniu przez Klienta nowych warunków dostawy.
Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13.00 opuszczają nasz magazyn tego samego dnia, z wyjątkiem zamówień z opcją płatności przelewem, które są wysyłane niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty.
Średni czas realizacji dostawy od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi wynosi:
Paczkomaty Inpost: 1 - 2 dni robocze
Kurier DPD: 1 – 2 dni robocze
Pocztex 48: 2 dni robocze
W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem termin realizacji takiego zamówienia może się wydłużyć, o czym Kupujący zostanie niezwłocznie zawiadomiony. Jeśli Klient nie wyraża zgody na dłuższy czas oczekiwania, ma prawo zrezygnować z zamówienia a dokonana zapłata za towar zostanie zwrócona.
Jeśli podczas dostawy towaru Klient zauważy, że opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub naruszenia, prosimy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Pomoże nam to w złożeniu reklamacji i dochodzeniu ewentualnych roszczeń u przewoźnika, który był odpowiedzialny za przesyłkę.
Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Towar znajdujący się w naszej ofercie objęty jest 12-miesięczną gwarancją producenta lub sprzedawcy, chyba że w specyfikacji danego towaru na stronie sklepu wskazano inaczej, z zastrzeżeniem, że ewentualny dłuższy termin wskazany na stronie nie dotyczy towaru zakupionego przez Przedsiębiorcę, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
W przypadku towarów objętych gwarancją producenta, szczegółowa informacja na temat warunków oraz okresu trwania gwarancji zawarta jest w karcie gwarancyjnej dołączanej do produktu oraz na oficjalnej stronie producenta (Gwaranta).
Części i podzespoły są objęte gwarancją pod warunkiem, że zostały zamontowane przez certyfikowaną firmę oferującą usługi montażowo-serwisowe. Wszystkie elementy muszą być zainstalowane zgodnie z zasadami budowy instalacji chłodniczych oraz wymogami określonymi przez producenta zawartymi w kartach katalogowych oraz dokumentacji techniczno-rozruchowej.
Gwarancja na sprężarki, agregaty oraz inne elementy układów chłodniczych zawierających gazy cieplarniane wynosi 12 miesięcy od dnia wystawienia faktury sprzedaży i udzielana jest wyłącznie klientom posiadającym uprawnienia F-gazowe.
Wszystkie klimatyzatory, dostępne w ofercie firmy PRYMUS, są objęte Gwarancją Producenta (informacja na temat okresu gwarancji znajduje się w karcie gwarancyjnej), pod warunkiem, że zostały zamontowane i uruchomione przez Autoryzowanego Instalatora oraz podlegają regularnym przeglądom technicznym (przynajmniej dwa razy w roku), potwierdzonych stosownym wpisem w karcie gwarancyjnej. Montaż urządzenia przez osoby nieuprawnione lub firmy instalacyjne bez uprawnień F-gazowych powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych. Ponadto gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego doboru produktu do warunków istniejących w miejscu montażu.
Do rozwiązywania wszelkich problemów związanych z diagnostyką oraz naprawą klimatyzatora w ramach gwarancji zobowiązana jest firma, która wykonała montaż urządzenia. W przypadku uzasadnionych napraw gwarancyjnych klimatyzatorów zakupionych w naszej firmie, Instalator otrzyma nieodpłatnie części zamienne niezbędne do wykonania naprawy.
Gwarancja nie obejmuje:
• uszkodzeń mechanicznych,
• zniszczenia lub uszkodzenia części/urządzenia na skutek działania siły wyższej,
• uszkodzenia części/urządzenia wynikającego z niewłaściwego doboru parametrów technicznych,
• roszczeń z tytułu parametrów technicznych części/urządzenia, jeżeli są zgodne z zamówieniem klienta,
• urządzeń nieposiadających czytelnych numerów seryjnych nadanych przez producenta,
• samodzielnych przeróbek, przebudowy i demontażu urządzeń,
• użytkowania towarów niezgodnie z ich przeznaczeniem,
• kosztów robocizny, dojazdu i wymiany części/urządzenia
RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE I PRAWNE
Podstawa oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne (niezgodność rzeczy sprzedanej z umową) i prawne (własność osoby trzeciej) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zapisami Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tego tytułu ma miejsce, gdy wada towaru miała miejsce w momencie zakupu.
Zgodnie z art. 568. § 1. Kodeksu Cywilnego Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą.
W celu usprawnienia procedury postępowania reklamacyjnego prosimy o wypełnienie oraz przesłanie do nas formularza reklamacyjnego, na adres: reklamacje@prymusb2b.pl. W przypadku Przedsiębiorców, wypełnienie formularza reklamacyjnego jest warunkiem koniecznym skutecznego złożenia reklamacji.
Formularz reklamacyjny do wypełnienia:
- Formularz reklamacji B2B - klimatyzatory
- Formularz reklamacji B2B - sprężarki i agregaty chłodnicze
- Formularz reklamacji B2B - pozostały asortyment
Reklamację można także złożyć:
osobiście lub pisemnie na adres: PHU PRYMUS Zyugmunt Grygorczuk, ul. Kościuszki 27B, 85-079 Bydgoszcz;
telefonicznie – tel. (52) 321 23 83;
Zgłoszenie reklamacyjne zostanie przez nas rozpatrzone w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
VIII ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Powyższe uprawnienie nie dotyczy podmiotów prawnych i osób prowadzących działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy.
Oświadczenie woli można przesłać na adres siedziby Sprzedającego: PHU PRYMUS, ul. Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz lub na adres poczty e-mail: bok@prymus24.pl. OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Klient dokonuje zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany towar powinien posiadać kompletne wyposażenie.
Klient dokonuje zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy. Adres do zwrotów: PHU PRYMUS, ul. Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz
Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Za uszkodzenia powstałe w transporcie, w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki, odpowiada Klient.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane.
Akceptacja zwrotu nastąpi po stwierdzeniu prawidłowej zawartości przesyłki.
Zwrot wartości produktu wraz z kosztem wysyłki towaru do Klienta nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstapieniu od umowy, tym samym kanałem, którym przeprowadzona była płatność za zamówiony towar.
Firma może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy lub dowodu jej odesłania od konsumenta, w zależności, które zdarzenie nastapi wcześniej.
Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest firma PHU PRYMUS Zygmunt Grygorczuk, z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Kościuszki 27B, NIP: 554-015-82-91, REGON: 090220013
Administrator bazy danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Dokonując u nas zakupów Klient podaje swoje dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, adres dostawy, dane do faktury (nazwa i adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer NIP), dane umożliwiające kontakt (adres e-mail i numer telefonu), dane do płatności (typ i numer karty płatnczej, datę ważnośći, numer CVV) oraz wyraża zgodę na ich wykorzystywanie w celu realizacji zamówień. Rejestracja w sklepie internetowym nie jest obowiązkowa.
Bezpieczeństwo przesyłu danych jest zapewnione dzięki stosowaniu protokołu transmisji SSL (szyfrowanie danych). Klient ponosi odpowiedzialność za przekazanie hasła i umożliwienie korzystania z konta przez osoby trzecie.
Państwa dane przetwarzane są na zasadzie dobrowolności, niemniej ich udostępnienie jest niezbędne do realizacji obowiązków związanych z obsługą sprzedażową - brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia.
Jeśli kupujący wyrazi dodatkowo odrębną zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, dane są przetwarzane również w celu przekazywania informacji na temat naszych ofert, ciekawostek technicznych i produktowych, nadchodzących promocji i konkursów.
Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym z naszą firmą w celu realizacji umowy, realiacji działań wykonywanych na Państwa żądanie lub w celu zabezpieczeia naszych ewentualnych roszczen. Są to w szczególności następujące organizacje:
operator płatności PAYU (w celu realizacji płatności elektronicznej)
Poczta Polska, firma przewozowa DPD, podmioty świadczące usługi odbioru w punktach odbioru
(w celu realizacji wysyłki zamówionego towaru)
Autoryzowany Serwis (w celu przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego)
podmioty świadczące usługi księgowe
firmy windykacyjne (w celu dochodzenia naszych roszczeń)
partnerzy świadczący usługi wsparcia IT (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych, telekomunikacyjnych i serwisów internetowych)
Poza wymienionymi wyżej przypadkami, zgromadzone dane osobowe nie są przekazywane, sprzedawane ani użyczane żadnym innym podmiotom !
Dane osobowe będą przechowywane przez naszą firmę oraz naszych upoważnionych pracowników i partnerówwyłącznie przez czas niezbędny do:
osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, ewentualnego przedawnienia naszych roszczeń, zabezpieczenia materiałów niezbędnych do obrony interesów administratora, do momentu złożenia przez Państwa sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania udostępnionych danych lub wycofania udzielonej zgody.
W każdej chwili Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies, które zbierając informacje na temat Państwa wizyt na naszej stronie internetowej (takie jak adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.) umożliwiają prawidłowe jej działanie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jednocześnie informujemy, że nie zbieramy automatycznie żadnych innych informacji niż te, które są zapisane w plikach cookies.
XI GOSPODAROWANIE ODPADAMI (zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym” (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1688)
Zgodnie z Dyrektywą Europejską 2002/96/WE oraz polską ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym” (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1688), produkt oznaczony znakiem przekreślonego kontenera na odpady, po okresie jego użytkowania, nie może być umieszczany łącznie z innymi odpadami pochodzącymi z gospodarstwa domowego. Właściciel takiego sprzętu jest zobowiązany do przekazania go, po okresie użytkowania, podmiotom prowadzącym zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Zużyty sprzęt można przekazać do punktów zbierania, których adresy dostępne są na stronach internetowych gmin lub w siedzibach urzędów. Listę takich miejsc prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.
Sprzedawca, dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony. Aby usprawnić całą procedurę oraz umożliwić nam przygotowanie się na dodatkowy transport, chęć przekazania zużytego sprzętu można zgłosić już na etapie składania zamówienia, wpisując stosowną informację w polu: UWAGI do zamówienia. Chęć skorzystania z powyższej możliwości można również zgłaszać, korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie w zakładce Kontakt lub telefonicznie pod numerem (52) 321-23-83.
Dodatkowo informujemy, że w większym sklepie (o powierzchni sprzedaży co najmniej 400m2) istnieje możliwość pozostawienia zużytego sprzętu, bez konieczności zakupu nowego. Możliwość taka wynika z art.37 ust. 3 ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym:
„Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży w rozumieniu art.2 ust 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wynoszącej co najmniej 400m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych”.